Tillbaka till alla evenemang

Valborgspubrundan! / Valborg pub crawl!

• Naturvetenskapliga Föreningen vid Stockholms Universitet Svante Arrhenius väg 10 Stockholms län, 114 18, Stockholm Sverige (se karta)

Äntligen dags för årets Valborgspubrunda! Upptäck en värld av äventyr tillsammans med oss och klubbmästerier från universitet och högskolor i hela Stockholmsområdet! Hoppa runt mellan pubarna och besök nya världar där varje pub har ett nytt speltema! Kanske är just ditt favoritspel med!

Stockholms klubbmästerier öppnar upp för en heldag med roliga pubar från tidig förmiddag fram till sena natten den 28/4 2024.

OBS!
För att delta på eventet behöver ni köpa evenemangsband, så kallade valborgare. Detta band måste ni ha för att kunna komma in på alla pubar. Biljetter köper du hos ditt klubbmästeri.
Eventet riktar sig till aktiva kår- och sektionsmedlemmar på universiteten i Stockholm.

Tidigare evenemang: 25 april
Quizpub med NFKM! / Quiz pub with NFKM!
Senare evenemang: 28 april
Spexmöte! / Spex Meeting!