Tillbaka till alla evenemang

Quizpub med NFKM! / Quiz pub with NFKM!

• Naturvetenskapliga Föreningen vid Stockholms Universitet Svante Arrhenius väg 10 Stockholms län, 114 18, Stockholm Sverige (se karta)

Denna vecka är det quizpub som leds av ingen mindre än vår kära piska Samantha<3
Kom till villan och kör quiz!

Maten som erbjuds på denna pub är flygande Jacob. Som vanligt serveras det dessutom toast och nachos

Veckans drink: drinquiz

Lovisa är SA för denna pub, tack!

* Endast kortbetalning! *

Glöm inte att medlemskap i kåren är ett ett måste om ni inte har någon som kan +1:a er för att komma in till puben. (Campuskortet med fakultetsförening för att komma in och NF-loggan för att få ta med +1)

-------------------------------------------------------------------

This week it is time for a quiz-pub lead by non other than our beloved piska Samantha<3
Come to the villa and do the quiz!

The food this evening is flying Jacob. And as usual, toast and nachos are available.

The drink of the week: drinquiz

Lovisa is responsible for serving this pub, thank you!

* Only card payment! *
To gain entrance to the pub, you need to be a member of the Student Union or arrive as a plus one to a member. (Campus card with a faculty club stamp to gain entrance and Natural Sciences Faculty club stamp to bring a +1)