Tillbaka till alla evenemang

Torsdagspub! / Thursday Pub!

• Naturvetenskapliga Föreningen vid Stockholms Universitet Svante Arrhenius väg 10 Stockholms län, 114 18, Stockholm Sverige (se karta)

Det är äntligen vår, och vad passar inte bättre då än en vårpub?
Denna pub kommer Elin från husgruppen sitta och ta emot sticklingar som ni kan lämna in till henne. Om ni lämnar in en stickling kommer ni få en kupong som ni behöver visa upp om ni vill köpa veckans drink! Veckans drink kostar 50kr med kupongen:)

Maten som erbjuds på denna pub TBA. Som vanligt serveras det dessutom toast och nachos

Veckans drink: Floristen

Blenda är SA för denna pub, tack!

* Endast kortbetalning! *

Glöm inte att medlemskap i kåren är ett ett måste om ni inte har någon som kan +1:a er för att komma in till puben. (Campuskortet med fakultetsförening för att komma in och NF-loggan för att få ta med +1)

-------------------------------------------------------------------

Finally, spring is here, and what better way to celebrate than with a spring pub? At this pub, Elin from the house group will be there to collect cuttings you bring in. If you bring in a cutting, you'll receive a coupon that you'll need to show if you want to purchase the drink of the week! The drink of the week costs 50kr with the coupon.

The food this evening is TBA. And as usual, toast and nachos are available.

The drink of the week: Floristen

Blenda is responsible for serving this pub, thank you!

* Only card payment! *
To gain entrance to the pub, you need to be a member of the Student Union or arrive as a plus one to a member. (Campus card with a faculty club stamp to gain entrance and Natural Sciences Faculty club stamp to bring a +1)

Tidigare evenemang: 17 april
Schackklubben! / Chess Club!
Senare evenemang: 20 april
Städdag! / Cleaning day!