Tillbaka till alla evenemang

Karaokepub med Naturvetarpexet! / Karaoke pub with the Spex!

• Naturvetenskapliga Föreningen vid Stockholms Universitet Svante Arrhenius väg 10 Stockholms län, 114 18, Stockholm Sverige (se karta)

Denna vecka kommer naturvetarspexet och håller i karaoke-pub hos oss. Kom och sjung alla dina favoritlåtar hela kvällen<3

Den här veckan kommer även att biljetterna till VPR att säljas på puben. Endast medlemmar i NFKM kommer att kunna köpa biljett. KMS kommer sitta och sälja biljetterna innan karaoken börjar, kommer du senare kan du gripa tag i valfri KMS:are så hjälper vi dig!

Maten som erbjuds på denna pub TBA. Som vanligt serveras det dessutom toast och nachos

Veckans drink: Fernando

Lovisa är SA för denna pub, tack!

* Endast kortbetalning! *

Glöm inte att medlemskap i kåren är ett ett måste om ni inte har någon som kan +1:a er för att komma in till puben. (Campuskortet med fakultetsförening för att komma in och NF-loggan för att få ta med +1)

-------------------------------------------------------------------

This week, the Natural Science Spex will be hosting a karaoke night at our place. Come and sing all your favorite songs all evening long

Also, this week, tickets for the VPR will be sold at the pub. Only members of NFKM will be able to purchase tickets. KMS will be selling the tickets before the karaoke starts, but if you come later, you can grab any KMS member, and we will assist you!

The food this evening is TBA. And as usual, toast and nachos are available.

The drink of the week: Fernando

Lovisa is responsible for serving this pub, thank you!

* Only card payment! *
To gain entrance to the pub, you need to be a member of the Student Union or arrive as a plus one to a member. (Campus card with a faculty club stamp to gain entrance and Natural Sciences Faculty club stamp to bring a +1)

Tidigare evenemang: 10 april
Schackklubben! / Chess Club!
Senare evenemang: 14 april
Spexmöte! / Spex Meeting!